söndag 29 juli 2012

Inspiration på annat håll...

Idag (och igår för den delen) har jag varit väldigt upptagen med att leka med LEGO. Jag må vara 26 år gammal, men jag kan inte låta bli att tycka det är roligt att bygga med de små klossarna. Kanske är det den lilla arkitekten inom mig som kommer fram... Hur som helst har smyckestillverkningen hamnat något i skymundan... Men det har blivit ett smycke även idag!

Facetterade blå pärlor på silverpläterad creol med silverpläterad kedja.
Dessutom ger jag er idag lite nya bilder på bilderna från den gångna veckan:

24 juli - Svarta gläspärlor och tibetsilver på elastisk tråd.

25 juli - Miracle beads på silverpläterade creoler.

26 juli - Miracle beads på creoler i tibetsilver.

27 juli - Fjädrar på silverpläterad bas.

28 juli - Fjädrar på antikguldfärgad bas.
Imorgon åker jag en sväng till en vän i Sundsvall, så då kommer de fina mobila inläggen tillfälligt tillbaka. Hoppas ni kan ha överseende med detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar